Meld inn din retur her

Retur og angrerett

Gå rett til angreskjema

Angrer du på ditt kjøp, eller ønsker du å bytte størrelse eller farge? Eller har vi med uhell sendt feil vare? Du har alltid 14 dagers retur- og bytterett (regnes fra den dagen du henter pakken).

Varen(e) som returneres skal være ubrukt, uten skade, alle etiketter skal sitte på plagget og den originale emballasjen må medfølge returen. Ved retur av sko, sørg for at skoesken er pakket inn eller dekket på en måte som ikke skader esken, da esken er en del av produktet.

Ved å benytte den vedlagte returetiketten blir du belastet 50kr med samme betalingsmetode som ble brukt ved det opprinnelige kjøpet. Dersom du ønsker å bytte en vare tilbyr vi dette kostnadsfritt. Tilbakebetaling skjer så fort din retur er godkjent og systemet har behandlet returen. Du vil motta en e-post fra oss når dette er gjort.

Reklamasjoner

Har du oppdaget feil eller mangler på en vare kjøpt gjennom oss? Da må du innen rimelig tid gi oss beskjed om dette via e-post eller telefon.

Dersom det er aktuelt med ny vare (eller reparasjon av opprinnelig vare) vil varen sendes kostnadsfritt tilbake til deg (avhengig av lagerstatus). Ønsker du heller refusjon vil pengene tilbakeføres til din konto når reklamasjonen er godkjent.

For andre henvendelser kan du kontakte oss på [email protected] eller +47 33 41 77 02 tastevalg #4.

Slik returnerer du en vare:

Fyll ut angreskjemaet nedenfor. Skriv en kort årsak til hvorfor du ønsker å returnere varen(e). Klistre den vedlagte returetiketten utenpå pakken du sender i retur og lever den til nærmeste post i butikk eller postkontor.

Slik bytter du en vare:

Dette kan gjøres på tre forskjellige måter:

  1. Legg inn en ny bestilling på det du ønsker å bytte til. Fyll ut angreskjemaet nedenfor og spesifiser at du ønsker å bytte. Skriv også det nye ordrenummeret ved forklaringen. Send deretter varen du ønsker å returnere til oss ved å bruke den vedlagte returetiketten.


  2. Fyll ut angreskjemaet nedenfor. Spesifiser hva du ønsker å bytte til, dermed reserverer vi varen(e) for deg. Send deretter varen du ønsker å returnere til oss ved å bruke den vedlagte returetiketten. Vi sender deg den nye varen(e) når vi mottar returen din. Har vi ikke har varen du etterspør kan vi forsøke å bestille varen fra leverandøren.


  3. Du kan gjøre et bytte i en av våre butikker i Tønsberg. Vis ordrenummeret du fikk tilsendt på e-post i kassen. Fyll ut skjemaet nedenfor dersom du ønsker at vi skal reservere noe for deg.

Har du handlet i en av butikkene våre?

Dersom du ønsker å sende oss en vare i retur, eller om du vil bytte til noe annet, kan du bruke vårt digitale angreskjema nedenfor. Vi sender deg en returetikett på e-post som du kan bruke til å sende returen din. Husk å legg ved den fysiske kvitteringen for kjøpet i returen.

 

Tilbake til toppen