Frakt og levering

Bogart bruker Bring som postleverandør. Vi har fast frakt på 79kr for pakker sendt til hentested i Norge. Alle ordre blir behandlet for sending mandag til fredag og sendes med Posten kl 14.00.

Handler du før kl 14.00 sendes ordren samme dag. Bestillinger fra fredag kveld til søndag blir behandlet påfølgende mandag. Vi sender over hele Norge. Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid i perioder der Bogart eller Posten har mye trafikk.

Vi pakker så fort vi kan og etterstreber å sende alle bestillinger som kommer inn før 14.00, samme dag. Bestillinger som kommer inn etter 14.00 går neste virkedag.


Husk at pakker må hentes på Post i butikk innen 7 dager. Man kan kostnadsfritt forlenge hentetiden til 14 dager i Posten-appen. Dersom pakken ikke hentes, og sendes i retur til oss, blir du belastet et administrasjonsgebyr på 250,-.+ returfrakt på 79,-

 

Hente ordren i butikken vår?
Ønsker du å hente ordren din i en av butikkene våre (Torvgaten 5, 3110 Tønsberg eller Jernbanegaten 1D, 3110 Tønsberg) kan du velge Click & Collect ved checkout. Så snart din bestilling er plukket og pakket vil du motta en e-post fra oss om at pakken er klar for å hentes i butikk.

Når kan jeg forvente ordren min?

  • Klimanøytral servicepakke: 1-3 virkedager
  • Hjemlevering: 1-3 virkedager
  • DHL Ekspress: 24- 48 timer

Håndtering av ordre
Når du legger inn en bestilling på Bogartstore.no vil du motta en ordrebekreftelse på mail. Vi pakker og sender ut varer hver dag fra mandag til fredag. Bestiller du i løpet av helgen, vil vi behandle din ordre førstkommende mandag. Hvis ikke du har mottatt ordrebekreftelse fra oss har ikke bestillingen gått igjennom.

Hjemlevering
Vi leverer pakken hjem på kveldstid 17-21* i byer og tettsteder, og mellom 08-17 til øvrige steder. Du får beskjed om forventet utleveringsdag i god tid, med sporingslenke, på SMS eller e-post. Via sporingslenken kan du endre utleveringsdag. Ved levering på kveldstid, ringer sjåføren 30-60 minutter før ankomst.

*Utvidelse eller endring av tidsvinduet kan forekomme i høysesong. Dersom pakken ikke kan leveres, blir den sendt til mottakers lokale Post i Butikk.

DHL Ekspress
DHL kan levere ordren din innen 24-48 timer hvis du bestiller før kl 12.00 samme dag (ikke helg).

Shipping and delivery to USA. 
All prices shown on the website, www.bogartstore.no, are in NOK including VAT in accordance with the applicable legislation. Orders up to 8000 NOK will be shipped DAP. If the amount is over 8000 NOK import duties may apply. 

Bogartstore provides shipping to USA in partnership with DHL. All goods ordered before 14:00 will be shipped the same day (Monday-Friday) and be delivered within 1-3 working days.

During periods of high demand and countries outside of Norway the delivery time may be longer.

Please check the shipping costs that apply for your country before you purchase. 

You will receive SMS/E-Mail from our shipping partner, please answer this if you wish to make flexible changes while your purchase is on its way to you.

Refunds

Refunds from returns will always be charged back on to the credit card that the original order was paid for with, within 4-10 working days.

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

Returns

According to the Consumer Purchase Act, you have a full right of withdrawal for 14 days after you have received your order.

If 14 days have gone by since you received your purchase, unfortunately, we can’t offer you a refund or exchange.

Items marked as "made to order" is not possible to return. 

To be eligible for a return, your item must be in the original packaging, unused and in the same condition that you received it. Swimwear, underwear and earrings can not be returned.

If you need to return any of your items, please contact us at [email protected] and you will receive the shipping label from us. Your payment excluding the shipping cost, will be refunded to you a soon as we receive your return.

Complaints

In the event of a defect in the item, you must contact us at [email protected]. It is important that you as a customer carefully check your goods/products when you receive your shipment in order to verify that the products are correct and not damaged.

If your product is damaged in transport, whether the damage is visible or hidden, you must report this as soon as possible to the carrier.

If you receive your item and see that it is damaged or does not match the one you ordered, please contact us within 14 days from receiving the product.

Defective products returned to Bogartstore should be treated as if they were faultless. It is in all types of returns extremely important that the product is packaged in such a way that it cannot be damaged during transit.

Bogartstore has the right to replace defective goods with goods of the same model. If the item has been discontinued, the customer will receive a full refund.