FAQ

FAQ

Har dere mottatt bestillingen min?
Når du gjør en bestilling på bogartstore.no vil du få en ordrebekreftelse på mail. Husk å kontroller at din kontaktinformasjon, samt mail er skrevet riktig før du fullfører en bestilling slik at informasjon og bekreftelser sendes til riktig sted. Det kan hende at din e- postleverandør har et spam- filter som blokkerer for enkelte e-postmeldinger. Det kan derfor være lurt å sjekke søppelposten din.

Hvor lang tid tar det før jeg får varen i posten?
Vi pakker og sender varer hver dag, og avhengig av når på dagen du bestiller noe hos oss – blir varen sendt samme dag, eller tidlig påfølgende dag. Forventet leveringstid er på 2-5 virkedager med forbehold om at leveringstid kan variere i perioder med stor pågang – eks: salgsperioder, jul og kampanjedager. Hvor i landet bestillingen skal sendes til kan også ha noe å si på leveringstiden.

Kan jeg endre/ avbestille en bestilling som allerede er lagt inn?
Dersom bestillingen din ikke er behandlet og sendt avgårde, er det mulig å gjøre endringer eller avbestille ordren din ved å kontakte kundeservice så fort som mulig – kontakt oss på [email protected] eller ring 333 17 702 for spørsmål angående endringer eller avbestillinger.
Bestillinger som allerede er behandlet, sendt avgårde og mottatt kan dessverre ikke endres.

Jeg ønsker å bytte størrelse på varen jeg kjøpte hos dere, hva gjør jeg?
Varer som skal returneres for refusjon eller endring av størrelse skal sendes tilbake til oss på adresse:

BOGART AS
Torvgt. 5
3110 Tønsberg

Sammen med varen skal du legge ved «return form» som kommer med bestillingen din fra oss. På dette skjemaet skriver du enkelt inn kontaktinformasjon, og huker av hva du ønsker at vi skal gjøre med varen når den ankommer oss. Eksempelvis: bytte størrelse, refundere pengene.
Nå varen ankommer oss behandler vi dette med en gang, og varen blir sendt tilbake til deg samme dag/ pengene blir tilbakebetalt på din konto på samme konto som betalingskortet.

Bogart AS står ikke for fraktkostnader ved sending av returer.

Jeg har sendt varer i retur, hva gjør jeg med min faktura hos Klarna, og hvordan får jeg tilbake pengene mine ved retur? 
Dersom du har returnert varer til oss har du tre alternativer for hvordan du håndterer din faktura:

  • Logg deg inn på din side hos Klarna på deres nettsider, app eller per e-post og meld fra om at ordren har blitt sendt i retur til oss, slik at betalingsfristen settes på vent til returen er behandlet.

  • Merk deg forfallsdatoen på din faktura og følg med på at du mottar bekreftelse fra oss og Klarna på e-post om at din retur er ferdigbehandlet før forfallsdato.

  • Betale fakturaen, for så å få tilbakebetalt beløpet fra Klarna ved ferdig behandling av retur.

Er min bestilling sendt?
Du vil motta en kvittering på mail når din bestilling er ferdig behandlet og levert til posten. På denne kvitteringen vil du også finne et sporingsnummer, slik at du kan følge forsendelsen trygt frem.

Er det samme priser på bogartstore.no som i deres fysiske butikker?
Ja, i utgangspunktet, men prisene kan ved visse lokale kampanjer være forskjellige i butikkene og på bogartstore.no

Hvor mye koster frakten på min bestilling?
Når du handler hos oss har vi en standard frakt på 86,- Handler du for over 1000,- spanderer vi frakten.

Jeg ønsker å søke jobb hos dere som butikkselger i en av deres butikker, hvem kontakter jeg?
Så hyggelig! Vi utlyser og synliggjør når vi er på jakt etter nye ansatte, men søknader taes i mot med stor takk – og blir tatt vare på til neste ansettelsesrunde! Kom enten innom en av våre avdelinger for en prat, eller send CV og søknad til [email protected]

Vi tar følgende forbehold
Varen kan være utsolgt.
Farger kan avvike fra virkeligheten.
Skrivefeil.
Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.