FAQ
FAQ
Har dere mottatt bestillingen min?
Når du gjennomfører en bestilling på bogartstore.no vil du få en ordrebekreftelse på mail. Husk å kontroller at din kontaktinformasjon, samt e-post er skrevet riktig før du fullfører en bestilling slik at informasjon og bekreftelser sendes til riktig sted. Det kan hende at din e- postleverandør har et spam- filter som blokkerer for enkelte e-postmeldinger. Det kan derfor være lurt å sjekke søppelposten din.
Hvor lang tid tar det før jeg får varen i posten?
Vi pakker og sender varer alle hverdager, og avhengig av når på dagen du bestiller noe hos oss – blir ordren sendt samme dag, eller tidlig påfølgende dag. Forventet leveringstid er på 1-3 virkedager med forbehold om at leveringstid kan variere i perioder med stor pågang – eks: salgsperioder, jul og kampanjedager. Hvor i landet bestillingen skal sendes til kan også ha noe å si på leveringstiden.
Kan jeg endre/ avbestille en bestilling som allerede er lagt inn?
Dersom bestillingen din ikke er behandlet og sendt avgårde, er det mulig å gjøre endringer eller avbestille ordren din ved å kontakte kundeservice så fort som mulig – kontakt oss på 33317702 #4 eller send en e-post til kundeservice@bogartstore.no for spørsmål angående endringer eller avbestillinger.
Bestillinger som allerede er behandlet, sendt avgårde og mottatt kan dessverre ikke endres.
Jeg ønsker å bytte størrelse på varen jeg kjøpte hos dere, hva gjør jeg?
For å sikre deg størrelsen anbefaler vi deg å legge en ny ordre. Meld så inn retur på den varen som du ønsker å returnere, fyll ut returskjema online og skriv gjerne der ordrenummer for ny ordre slik at vi kan kreditere deg for fraktkostnader.
Benytt vedlagt returetikett, og skulle den mangle ber vi om at du tar kontakt så snart som mulig.
Så snart vi har mottatt returen vil vi heve kjøpet og kreditere deg i henhold til valgt betalingsløsning.
Jeg har sendt varer i retur, hva gjør jeg med min faktura hos Klarna, og hvordan får jeg tilbake pengene mine ved retur?
Dersom du har returnert varer til oss har du tre alternativer for hvordan du håndterer din faktura:
-
Logg deg inn på din side hos Klarna på deres nettsider, app eller per e-post og meld fra om at ordren har blitt sendt i retur til oss, slik at betalingsfristen settes på vent til returen er behandlet.
-
Merk deg forfallsdatoen på din faktura og følg med på at du mottar bekreftelse fra oss og Klarna på e-post om at din retur er ferdigbehandlet før forfallsdato.
-
Betale fakturaen, for så å få tilbakebetalt beløpet fra Klarna ved ferdig behandling av retur.
Er min bestilling sendt?
Du vil motta en kvittering på e-post når din bestilling er ferdig behandlet og levert til posten. På denne kvitteringen vil du også finne et sporingsnummer, slik at du kan følge forsendelsen trygt frem.
Er det samme priser på bogartstore.no som i deres fysiske butikker?
Ja, i utgangspunktet, men prisene kan ved enkelte lokale kampanjer være ulike i butikkene og på bogartstore.no
Hvor mye koster frakten på min bestilling?
Når du handler hos oss har vi en standard frakt på 79,- for ordre under 1900,- Ønsker du din ordre levert på døren med koster det 135,-
Jeg ønsker å søke jobb hos dere som butikkselger i en av deres butikker, hvem kontakter jeg?
Så hyggelig! Vi utlyser og synliggjør når vi er på jakt etter nye ansatte, men søknader taes i mot med stor takk- kom innom en av våre avdelinger for en prat.
Vi tar følgende forbehold
Varen kan være utsolgt.
Farger kan avvike fra virkeligheten.
Skrivefeil.
Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.